lipca 24, 2015

Nowiutki szablon!

Halo alo!

Jak zapewne zauważyliście, ponownie zmieniłam szablon. Tym razem postanowiłam bardziej namieszać i skusiłam się na jeden ze wspaniałych szablonów od ekipy Zaczarowane Szablony.

Ich prace nadają się raczej na blogi o tematyce różnych fanfiction, ale po lekkiej modyfikacji uważam, iż szablon, który wybrałam idealnie pasuje do mojego bloga.

Niedługo pewnie zmienię go ponownie, ponieważ na różnych przeglądarkach różnie się on wyświetla i mogą występować problemy z czytaniem postów. Dajcie znać, czy się Wam podoba.

Paula

5 komentarzy:

  1. Mi się tam podoba :] Lubię właśnie taką ciemną zieleń miłą dla oka <3 Ale jest jeden problem, u mnie pomiędzy nagłówkiem a postami jest dość spora przerwa co fajnie nie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, powiedz proszę jakiej przeglądarki używasz. Czy mogłabyś także przesłać mi screena np. na facebooku jak to wygląda?

      Paula

      Usuń
    2. Teraz włażę i już wszystko gra, pewnie wcześniej tak miałam bo mi net przymulał i długo się ładowało >.<

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda!



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger