maja 04, 2015

CZEMU PAN SANDS ŻYJE TAK DŁUGO? JAKĄ TAJEMNICĘ SKRYWA PANI HOLDSWORTH?

Hey!

Dzisiaj przetłumaczę dla was teorię o dwóch bardzo ciekawych postaciach z gry - panu Sandsie oraz niepozornej pani Holdsworth. Są to krótkie, osobne teorie, dlatego połączyłam je w jeden post.

A na końcu... zapowiedź konkursu!

Zapraszam!

Babcia uzdrowicielka - pani Holdsworth



Hej! Nie sądzisz, że pani Holdsworth jest nieco intrygującą postacią? Napewno nie jest to zwykła staruszka. Może jest jakąś czarownicą, czy coś w tym stylu? Zastanawiam się, czy masz może teorię na ten temat?

Sądzę, że faktycznie jest coś szczególnego w niby niepozornej pani Holdsworth, jest to coś bardzo podobnego do kwestii Hermana ze Stajni Jorvik. Oboje znają legendy wyspy o wiele lepiej, niż inni ludzie. To prowadzi mnie do teorii, że albo są byłymi Druidami, albo nadal nimi pozostają (nie do końca wiemy, jak wyglądają sprawy emerytur w Jorvik). Możliwe też, że był czas kiedy magia i podobne sprawy były powszechnie znane i wiele osób było wtajemniczonych. Zapewne wtedy legendy o Gwiezdnych Jeźdzcach i Aideen były wręcz częścią ówczesnej kultury. Nie uważam, aby pani Holdsworth była czarownicą czy wiedźmą. Bliżej jej do zwykłej zielarki czy druida (w sensie uzdrowiciela). Jest po prostu specjalistką w dziedzinie ziołoczenictwa.

Pan Sands - ten, którego nikt nie lubi


Napewno znacie tego wrednego dziada. Sands, dziadek Justina i były mąż Baronowej. Wiele osób go po prostu nie znosi, ale niektórzy zastanawiają się... dlaczego żyje tak długo? Czy jest nieśmiertelny?


Oto jedno ze zdjęć z gry. Bardzo stare, nieprawdaż? Jest jeszcze kilka podobnych, archiwalnych zdjęć. Skąd on się tam wziął? Dlaczego ciągle wygląda tak samo?

Odpowiedź znajdziemy w Starshine Legacy. Mroczni Jeźdzcy oraz sam Sands to demony - sługusy Garnoka. Przybierają ludzką postać, aby przedostać się z Pandorii do świata z gry i uwolnić swego Pana. Gdy umierają, powracają do więzienia Garnoka i znowu zjawiają się na ziemi w tej samej ludzkiej formie. To wyjaśnia, czemu Sands mógł znajdować się na bardzo starych fotografiach, a nadal żyje jako ten sam człowiek. Niestety, nie wiemy dokładnie ile czasu minęło od wydarzeń w Starshine Legacy do rozpoczęcia przygody w SSO, a także nie wiemy ile trwa regeneracja po śmierci ludzkiej formy. Uważam, że może mieć to wpływ na poziom mocy Garnoka, rośnie on w siłę. Jednak pan Sands zapewne powrócił na świat krótko przed tym, jak zaczęła się nasza przygoda.

A teraz... czas na konkurs!

A raczej jego zapowiedź. Zapewne jesteście chętni, aby zgarnąć jakieś nagrody. Jednak sprawa nie będzie taka prosta, bo chciałabym, aby każdy uczestnik napisał swoją własną... teorię :) Na wstępie zaznaczam, że nie trzeba mieć jakiegoś wielkiego talentu, wystarczy znajomość zasad ortografii i interpunkcji oraz ciekawy pomysł. Więcej szczegółów podam niedługo, chcę jeszcze zebrać trochę czytelników, abym nie dostała zaledwie dwóch prac.

Jeśli chcecie, to możecie obserowować mojego bloga i polecać go innym. Konkurs mam zamiar zrobić jakoś w połowie Maja, ale potrzebuję też Waszego zaangażowania!

Podobała Wam się teoria? Co sądzicie?
Paula

23 komentarze:

  1. Teoria jak zawsze ciekawa. Nie wiem czy potrafiłabym napisać własną, ale spróbuję XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, myślę, że spróbuję :) Zabieram się za główkowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to jest megaaaaaa
    Spróbuję ta teorie napisać !

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper są te teorie. :D
    Gdzieś słyszałam, że Pan Sand się nie starzeje, bo posiada kamień filozoficzny czy coś takiego. :D
    A co do konkursu, to ciekawy pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaka nagroda ? Jeśli Sc to wysile się xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Teorie(jak zawsze) fajowe, a co do konkursu, to dobry pomysł. ^-^
    Chociaż nie mam pojęcia o czym napisać.. o.o

    ~ Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe teorie.
    Nie wiem czy uda mi się napisać własną ale spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teorie bardzo ciekawe!
    Konkurs super, na pewno wezmę udział :D Muszę już wymyślać teorię ^^ ...
    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  9. Teo jest supi ^^
    W konkursie? Juz chce byc zapisana na liste!
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne teorie.W sumie nie zastanawiałam sie jeszcze nad panią Holdswortch-Odette Orangestar

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamc czytać teorie :) Nie wiem, czy tutaj ktoś grał w stajnie marzeń, ale w części zimowej pan Sands był postacią która organizowała jakis pokaz koni... Taki konkurs z przeszkodami... W letniej części zaś chyba miał wyścig na bagnach (nie pamiętam dokładnie ). W owych czesciach wszędzie walały się te zielone gbury z dc. W sklepach, stajniach itp. Z tego można wywnioskować, że pan Sands był kiedyś "dobry" w sensie ze normalny, biorąc pod uwagę to że stajnia marzeń powstała wcześniej od sso. Teraz trochę o sso: kiedy miałam pierwszą i drugą misję z dc, dostrzegłam zmiany: no oczywiście jest zły, chce zwalczyć wyspę Jorvik, współpracuje z Garnokiem, no i ci wszyscy jeźdźcy mroku...
    Podziwiam tego kto to przeczytaj :)
    Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń
  12. Pragnę jeszcze dodać, że jestem ciekawa co go tak zmieniło... Kto go zachęcił do zła... Co się wydarzyło że założył Dark Core... Okropnie mnie to ciekawi, oraz wszystkie inne teorie . Na tym chyba skończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba troszeczkę nie doczytałaś teorii :) Napisała, że Sands to demon (sługus Garnoka) , więc od początku był zły ;)

      Usuń
    2. zaczęłam czytać a tu nagle! Coś takiego! Pani Holsword może być siostrą czarownicy Pi. A co to łączy? W bajkach zazwyczaj jest tak że siostry majś podobne moce tylko że jedna jest dobra i druga zła. Co za tym idzie Pani holsword może być mamą pana sands a Pi jego ciotką. Pi może robić różne ''mikstury'' dla Sandsa. Paula piszę swoją teorię pod każdą twoją teorią więc mam nadzieję że je wykorzystasz.

      Usuń
  13. Według mnie Mrs. Holdswordth to mama Sandsa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paula super teoria trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak.... Pan Sands jest dziwną i zaskakującą postacią... Nudziło mi się i szukam teorii na jego temat, ale po przetłumaczeniu jego imienia wyszło Pan Piasku... Pewnie się spytasz, ale co to ma do rzeczy... Gdy rozwinęłam ten pasek wyświetliło się: Pan Czasu.... Czy nie jest to związane z całą grą? Może on się po prostu przenosi w czasie... I jeszcze jedno zastanawiał się ktoś jakie osoby znajdują się na obrazie? Tak jak już było napisane Pan Sands, ale ja tam widzę też służącego Baronowej... Większość osób sądzi, że ta kobieta to Baronowa, ale według mnie to żona Pana Sandsa i matka Thomasa Moorland... Właśnie... Thomas Moorland on nigdy nie był zły, a Justin tak.... Czyżby Thomas skrywał jakąś tajemnicę? Tego nie wie nikt...
    Dziękuję za przeczytanie....

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta teoria jest prawdziwa napisz teorie o katastrofie ufo ja mam małą teorie do tego z Dripem jest ona mroczna takie małe pytanie cz Frip przypadkiem nie jest pomocnikiem Garnoka
    Jest ciekawa jedna rzecz cz wulkan w przepaści popiołów jest skryta jaskinia pomocników Garnkoka opowiedz teorie o Fripie Garnku pomocniką Garnkoka i o katastrofie ufo mam dosyć długa teorie która prawie jest realna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wiem, data. Tylko to się nie trzyma kupy, bo Fripp przecież nam pomaga ratować Jorvik.

      Usuń
    3. "Fripie garnku" nwm czm ale dostałam glupawki smiechowej gdy to przeczytałam XDD

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger