kwietnia 10, 2015

Spoilery i teorie

Hey Gryffindors, Slytherins, Ravenclaws and Hufflepuffs!

Będąc przez dość długi czas redaktorką bloga ILH nabyłam pewne doświadczenie w tej branży które mogłoby mi bardzo ułatwić pracę, jednak istnieje jeden istotny haczyk.

SSO NIE PUBLIKUJE SPOILERÓW

No, może nie do końca bo jakieś tam są (tak jak na przykład ten z nowym koniem) ale chodzi mi bardziej o takie, do których ma dostęp tylko pewna określona grupa graczy. Na Patatajach są serwery testowe i dzięki dobrym źródłom blog ILH mógł być tak popularny - bo jako pierwszy publikował informacje po Polsku (oryginalnie przetłumaczone z języka francuskiego bądź innego) do których nikt inny nie miał dostępu. 

Na Star Stable nie jest już tak kolorowo - nie ma żadnych elitarnych serwerów testowych i blogi w zasadzie powielają powszechnie wiadome już informacje.

Jednakże nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała jakoś się przedostać do wcześniejszych informacji i po jakże ciężkich poszukiwaniach trafiłam na fajne źródło tak zwanych "teorii". Są to niepewne spekulacje na temat tego co może (ale nie musi!) pojawić się w przyszłych aktualizacjach. Ponadto przeczytałam też całkiem ciekawe historie, na przykład ta trochę straszna o Farmie Unfortunate Dews.

I tutaj pojawia się kolejny haczyk...

WSZYSTKO JEST PO ANGIELSKU

Jestem jednak dobrym człowiekiem i całkiem nieźle posługuję się językiem angielskim, więc przetłumaczę dla was ciekawsze teorie i historie. Postaram się publikować je regularnie, mniej więcej 2-3 razy w tygodniu.

To wszystko w tym poście,
Papa ziomeczki!
Paula

1 komentarz:

  1. Ja slyszalam taki jeden spoiler dotyczacy fabuly. Jest on dosc drastyczny i mysle ze raczej nie jest prawdziwy bo to jednak gra dla dzieci. Moge go tu napisac albo ty napisz do mnie na maila z.nawrot@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger