kwietnia 25, 2015

RAJD BLOGEREK! ♥

Hey! 

Dzisiaj w końcu odbył się długo zapowiadany i wyczekiwany rajd blogerek. Było bardzo fajnie, mimo, że razem z dziewczynami strasznie sie bałyśmy xD Pani Ola wspierała nas też duchowo i patrzyła co tam piszemy na czacie. Niestety, połowę trasy rajdu przegapiłam, bo mnie wywaliło. Mimo wszystko bardzo mi się podobało, szkoda tylko, że nie udało się zrobić zdjęć indywidualnych (każdy chciał z Mel), więc łapcie grupowe:













Przepraszam Was bardzo za ten interfejs, musiałam być na bieżąco z czatem. Jeśli ktoś chciał ze mną zdjęcie, to można mnie łapać dzisiaj wieczorkiem, będę robiła wyścigi w Srebrnej Polanie i czasem odezwę się na Globalu. Ogólnie to zawsze można do mnie podbijać, cieszy mnie to strasznie. Bardzo dziękuję za rajd, Wam oraz dziewczynom :) Odwiedzajcie ich blogi!


Pssst... nowa teoria już w przygotowaniu!
Paula

20 komentarzy:

  1. Pierwsza! Już się nie mogę doczekac ;D Z Emo Guards Gang zniszczymy rajd.
    Ps. uwielbian Cię Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie było, ale cóż, mówi się trudno.
    Czekamy na teorię ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było... szkoda tylko, że "Luca" zmyliła wszystkich i pojechałam nie tam gdzie trzeba -,-. No przynajmniej byłam na początku... nie widziałam ciebie i Mel ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zmyliła nas! Nie wiedziałyśmy gdzie jechać :/ Czemu mi nie odpisywałaś na skype? :D Później spotkałam się z Katą :D Ta ze Star Stable Online PL :) Z tej strony na Facebooku o SSO :D

      ~Pozdrawiam :P

      Usuń
    2. P.S Czekam na teorie i wpadaj na mojego bloga!

      Usuń
    3. Ja tam byłam i nie widziałam żadnej z dziewczyn! Byłam zła, bo specjalnie nie jechałam na koncert brata, żeby być na tym rajdzie. Nie wiem, czy jechałam dobrze, bo rajd miał też być dla nie - star riderów, a było np. w JG i właśnie tam, w górach się zgubiłam, a inni zamiast poczekać na resztę nawet nie odpisywałem w komentarzach gdzie są. Jest mi też przykro, bo nigdy nie zobaczę już ani Ciebie, ani Melissy.

      Usuń
    4. Hej, spokojnie. Zawsze możesz mnie łapać na SSO, albo po prostu napisać i się umówimy bo ja mam mnóstwo czasu. Z Mel wiadomo - ciężko ją spotkać ale będzie jeszcze mnóstwo okazji :)

      Usuń
    5. Dziękuję za odpowiedź i mam pytanie : o której najczęściej wchodzisz na SSO? Bardzo bym chciała mieć z Tobą chociaż zdjęcie...
      Aha i jeszcze jedno : dlaczego nie widziałam Ciebie, Melissy, ani nawet pani Oli na tym rajdzie? Kate kiedyś spotkałam, ale Was nigdy...
      Pozdrawiam, Carine Seahall ( nie znałam Melissy kiedy zakładałam to konto ).

      Usuń
    6. Jestem codziennie o różnych porach.

      Usuń
    7. Mam nadzieję, że jakoś się zgadamy ;) Mam pisać na globalu czy na ,,pogadaj"?

      Usuń
    8. Byłam wczoraj ( 23 maja) i napisałam na ,,pogadaj" coś w stylu : "Paula Wolfbell, pamiętasz mnie, miałyśmy się spotkać, pisałam na Twoim blogu" , ale chyba nie miałaś włączonego czatu, bo nie dostałam odpowiedzi :D.

      Usuń
  4. Na rajdzie nie byłam... wiedziałam że o czymś zapomniałam! >,<
    Trudno... czekam wytrwale na teorię. ;>

    ~ Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj teorię! ^^ Czeeeekaaaamyyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, nie załapałam się na żadnym zdjęciu xD
    Yay! Teoriaaa!
    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcielibyśmy Was no i oczywiście Paulę zaprosić na ''Dzień kowboja'', który organizuje Forum Star Stable. Zapewniamy moc atrakcji:
    -pokaz jazdy westernowej (prawdziwe figury z odwzorowaniem wszystkich możliwych szczegółów z profesjonalnymi nazwami),
    -lekcje jazdy westernowej dla początkujących wraz z mini zawodami,
    -Rajd z zabawami dla gwiezdnych jeźdźców i nie tylko ;3

    Wydarzenie odbędzie się 02.05.2015r. (piątek) od 16:00.

    Wstęp wolny! (także dla nie sr i sr!)
    Zapraszamy :D
    ~ Ania Greenstar i całe forum o SSO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy nie piątek, tylko sobota ;) Sorki za błąd! xD

      Usuń
    2. A gdzie się zacznie lub będzie?

      Usuń
  8. Czym robisz, lub w czym edytujesz zdjęcia bo są świetne?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłym print screenem, potem lekko obrabiam w photoscape :)

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger